Інформація про звернення громадян

26 липня 2019

Фахівці Управління розглянули 93 звернення громадян у IІ кварталі 2019 року: 9 звернень надійшло поштою, 22 – від громадян на особистому прийомі, 15 – через органи влади, 46 – від інших органів, установ, організацій, 1 – через уповноважену особу, ( із загальної кількості – 5 колективних та 1 повторне).
Всього, з урахуванням колективних звернень, до Управління Держпраці у Тернопільській області у ІІ кварталі 2019 року звернулось 152 громадян.

Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період: праця і заробітна плата (порушення законодавства про працю в частині оплати праці, неофіційного працевлаштування, неправомірного звільнення, надання відпусток та інших трудових норм; роз’яснення з питань праці); будівництво та підприємництво (щодо можливих порушень на будівництві); охорона праці та промислова безпека та інше.

Фахівці Управління здійснювали своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, про результати розгляду громадяни були проінформовані  у встановлені законодавством терміни.
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів області та забезпечення виконання вимог законодавства із звернення громадян залишається першочерговим завданням Управління.

 

Змінити мову