Інформаційна кампанія Держпраці: у січні-лютому працевлаштовано більше 60 тисяч працівників торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу
20 лютого 2020Так, за інформацією Державної податкової служби понад 17 тисяч суб’єктів господарювання з відвіданих під час інформаційної кампанії подали повідомлення про працевлаштування на роботу майже 64 тисяч працівників.
Загалом, за інформацією Державної податкової служби, за два тижні активної інформаційної кампанії у січні цього року у сферах, де проводилася інформаційна кампанія, офіційно працевлаштувалися понад 123 тисячі, що на 25,8% більше порівняно з січнем 2019 року.
Таким чином, кількість працевлаштованих на підприємствах, відвіданих Держпраці, складає 52% від усіх працевлаштованих у галузях торгівлі та готельно-ресторанного бізнесу за цей період. Тобто більше половини працівників були працевлаштовані за результатами інформаційних візитів інспекторів праці.
“Візити інспекторів праці були спрямовані виключно на спілкування з роботодавцями та їх працівниками про переваги офіційного працевлаштування та ризики, пов’язані з використанням незадекларованої праці. Акти перевірок під час таких візитів не складаються”- наголошує т.в.о. Голови Держпраці Ігор Дегнера.
За даними Держстату, майже кожен п’ятий українець працює неофіційно. Найвищі показники неформальної зайнятості – у сільському господарстві, оптовій та роздрібній торгівлі, будівництві, промисловості, транспорті та кур’єрській діяльності, тимчасовому розміщуванні та харчуванні.
Протягом 2020 року подібні інформаційні та інспекційні кампанії відбудуться в галузі сільського господарства, будівництва, транспорту та кур’єрської діяльності.