Декларування 2019: Інструкція із зміни електронної поштової скриньки
21 січня 20191. Якщо Ваша електронна поштова скринька з якою Ви зареєструвались у Реєстрі, підпадає під обмеження або Ви втратили доступ до неї, для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно:
створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку.
1) Після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП)
2) перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий е-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail».
3) На нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни поштової скриньки перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий КЕП.
2. Якщо Ваша електронна поштова скринька, з якою Ви зареєструвались у Реєстрі, підпадає під обмеження або Ви втратили доступ до неї та при цьому ви отримали новий КЕП, необхідно:
1) Створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку, з якої необхідно написати лист на адресу електронної пошти support@nazk.gov.ua. У темі листа зазначити: змінено КЕП та e-mail.
2) У тексті листа зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та правильну (нову) адресу персональної електронної поштової скриньки.
3) Через деякий час Ви отримаєте відповідь та інструкцію по зміні КЕП в Реєстрі. Після виконання запропонованих дій Ви можете здійснити вхід до Реєстру з новим КЕП.