Фахівці Управління Держпраці розглянули 445 звернень громадян за десять місяців цього року

12 листопада 2021

За 10 місяців поточного року посадовими особами Управлінням Держпраці своєчасно та об’єктивно розглянуто 445 звернень від громадян, про результати розгляду яких заявники були проінформовані у встановлені законодавством терміни.

Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період:

порушення законодавства про працю в частині оплати праці 305
неофіційне працевлаштування 44
порушення при звільненні 32
зміна істотних умов праці 13
охорона праці та промислова безпека 5
інше 46

Фахівцями Управлінням здійснювався своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, про результати розгляду яких громадяни були проінформовані у встановлені законодавством терміни. Звернення розглянуті із порушенням встановленого законом терміну відсутні.

Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та забезпечується виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».

Підвищення ефективності розгляду звернень жителів області та забезпечення виконання вимог законодавства із звернення громадян залишається першочерговим завданням Управління.

 

Змінити мову