Інформація про роботу із зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Тернопільській області за 2 квартал 2018 року
24 липня 2018Упродовж 2 кварталу 2018 року фахівцями Управління зареєстровано та розглянуто 110 звернення громадян. З них: заяв – 107, скарг – 3.
10 звернень надійшло від громадян поштою (електронною поштою), 36 звернень подано особисто громадянами в приймальні Управління. Через органи влади до Управління за звітний період надійшло – 13 звернень громадян.
Крім того, Управлінням забезпечено взаємодію з Державною установою «Урядовий контактний центр» щодо оперативного опрацювання звернень, що надходять на урядову гарячу лінію. За 2 квартал 2018 року надійшло 50 таких звернень
За звітний період надійшло 5 повторних звернень. Було прийнято 7 колективних звернень громадян.
З урахуванням колективних звернень впродовж 2 кварталу 2018 року до Управління звернулося 128 громадян.
Результати аналізу звернень показують, що заявниками порушувались різні питання, чільне місце серед яких займає питання праці і заробітної плати – 96. В тому числі, щодо недотримання вимог законодавства про працю з 1 січня 2018 року надійшло 64 звернення; з питань порушення правил оформлення трудових відносин – 15.
Громадяни також зверталися з питань невиплати розрахункових коштів при звільненні; з питань звільнення та поновлення на роботі; невиплати заробітної плати; невиплати індексації заробітної плати; щодо неоплати листів з тимчасової втрати працездатності, надання додаткових соціальних відпусток та інших норм трудового законодавства, порушення правил оформлення трудових відносин.
З питань охорони праці отримано та розглянуто 3 звернення щодо проведення розслідувань нещасних випадків.
Особистий прийом в звітному періоді проводився, згідно із графіком особистого прийому. На особистий прийом звернулося 24 громадян, яких турбували питання праці і заробітної плати.
Фахівцями Управлінням здійснювався своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, про результати розгляду громадяни були проінформовані, у встановлені законодавством строки.
По зверненнях, що надійшли до Управління протягом 2 кварталу 2018 року, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і роз’яснення. За результатами розгляду звернень станом на 01.07.2018: 16 – вирішено позитивно; 55 – надані письмові роз’яснення в межах повноважень Управління; 19 – на розгляді.
Відповідно до статтей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» 11 звернень не підлягали розгляду.
9 звернень направлено за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
Остаточно не вирішені питання залишаються на постійному контролі керівництва Управління.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» забезпечено прийом електронних звернень. За звітний період до Управління надійшло 3 таких звернення.
На офіційному веб-сайті Управління в рубриці «Звернення громадян» розміщується інформація про графіки особистого прийому громадян керівництвом Управління, матеріали про підсумки роботи із зверненнями громадян щокварталу.
Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів області та забезпечення вимог законодавства зі зверненнями громадян залишається першочерговим завданням Управління.