Потрібна термінова інформація чи порада? Вихід – «інтерактивний інспектор»!
14 січня 2021Держпраці перебуває у постійному контакті із працівниками та роботодавцями, у тому числі за допомогою консультаційної телефонної лінії, запровадженої на початку 2020 року.
Запровадження жорстких карантинних обмежень у 2020 році суттєво обмежило можливість безпосереднього спілкування інспекторів праці та громадян і суб’єктів господарювання. Водночас це призвело до зростання попиту на поради та консультації інспекторів праці.
Така ситуація стала передумовою і поштовхом для створення сервісу «інтерактивний інспектор», за допомогою якого працівники і роботодавці у будь-який зручний для них спосіб (через засоби телефонного зв’язку, соціальні мережі, комунікаційні засоби) можуть отримати необхідну їм інформацію.
Головним досягненням запроваджених сервісів є наближення консультаційних послуг Держпраці до їх споживачів, недопущення порушення прав працівників та виникнення ситуацій, коли роботодавець наражається на ризики штрафних санкцій.