Потрібна термінова інформація чи порада? Вихід – «інтерактивний інспектор»!

14 січня 2021

Держпраці перебуває у постійному контакті із працівниками та роботодавцями, у тому числі за допомогою консультаційної телефонної лінії, запровадженої на початку 2020 року.

Запровадження жорстких карантинних обмежень у 2020 році суттєво обмежило можливість безпосереднього спілкування інспекторів праці та громадян і суб’єктів господарювання. Водночас це призвело до зростання попиту на поради та консультації інспекторів праці.

Така ситуація стала передумовою і поштовхом для створення сервісу «інтерактивний інспектор», за допомогою якого працівники і роботодавці у будь-який зручний для них спосіб (через засоби телефонного зв’язку, соціальні мережі, комунікаційні засоби) можуть отримати необхідну їм інформацію.

Головним досягненням запроваджених сервісів є наближення консультаційних послуг Держпраці до їх споживачів, недопущення порушення прав працівників та виникнення ситуацій, коли роботодавець наражається на ризики штрафних санкцій.

Поставити свої запитання та отримати відповіді на них можна засобами телефонного зв’язку, на електронну пошту, за допомогою соціальних мереж та інших комунікаційних засобів, інформація про які розміщена за посиланням.

Змінити мову