Нагадаємо, що роботодавці, кількість найманих працівників у яких становить 8 осіб та більше, відповідно до ст. 17, 18 Закону №875, зобов’язані:
- надавати Державній службі зайнятості (ДСЗ) інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів;
- звітувати Фонду соціального захисту інвалідів (далі Фонд) про зайнятість та працевлаштування інвалідів у встановленому порядку.
Роботодавці, у яких кількість працюючих за основним місцем становить 8 і більше осіб, зобов’язані зареєструватися у відділенні Фонду за місцем державної реєстрації до 1 лютого, що настає за роком створення чи збільшення кількості працюючих (п. 3 Порядку реєстрації у фонді).
На сьогодні це можна зробити особисто у відділенні Фонду або поштою. Реєстрація провадиться безоплатно.
Для цього роботодавцям слід подати такі документи:
- заяву за формою, затверджену Наказом № 98;
- виписку або витяг із ЄДР;
- копію довідки про включення в реєстр неприбуткових установ, виданої податковим органом (для бюджетних установ).
Роботодавці, які мають відокремлені підрозділи, разом із заявою і копією довідки подають (надсилають) відомості про такі підрозділи за формою, затвердженою Наказом № 98.
Оригінали документів надають під час подання заяви. Якщо відбувається подача заяви поштою, копії документів слід завірити нотаріально.
Дата реєстрації у відділенні Фонду – це дата подання документів, у разі надсилання поштою – дата на поштовому штемпелі.