Підприємство реорганізовано: чи потрібно проводити нову атестацію робочих місць?
21 листопада 2019У разі реорганізації правонаступник повинен провести позачергову атестацію робочих місць.
Держпраці надає роз’яснення щодо поширення атестації робочих місць у зв’язку із створенням установи в результаті реорганізації (шляхом перетворення).
Вимогами ч. 3 п. 4 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, постановою КМУ від 01.08.1992 р. №442 (із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 05.10.2016 р. №741) передбачено проведення позачергової атестації у разі докорінної зміни умов і характеру праці з ініціативи роботодавця, профспілкового комітету, трудового колективу або його виборного органу, органів Держпраці.
Міністерству соціальної політики України надано право роз’яснення щодо порядку проведення атестації робочих місць, як передбачено ч. 2 п. 4 постанови КМУ від 01.08.1992 р. №442 (із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 05.10.2016 р. №741).
Згідно п. 4.2 Порядку застосування Списків №1 і №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників при обчисленні стажу роботи, що дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 18.11.2005 р. №383 позачергова атестація проводиться у разі докорінної зміни умов і характеру праці та у разі припинення діяльності підприємства, установи, організації із визначенням правонаступника.
З урахуванням наявних роз’яснень Міністерства соціальної політики України щодо порядку проведення атестації робочих місць за результатами реорганізації установи, її правонаступник повинен провести позачергову атестацію робочих місць.
Джерело: Держпраці у Дніпропетровській області