Соціальна реклама «Виходь на світло!»: Управління Держпраці у Тернопільській області з рекламних щитів інформує про переваги задекларованої праці

03 серпня 2021

Управління Держпраці у Тернопільській області інформує роботодавців та працівників про переваги задекларованої праці та відповідальність за порушення трудового законодавства з рекламних щитів, встановлених на території міста та його околицях.

Як зазначив начальник Управління Держпраці Віталій Мариновський, соціальна реклама під умовною назвою: «Виходь на світло!» створена з ініціативи Держпраці та спрямована на подолання проблеми недоброчесних трудових відносин між працедавцями і працівниками, підвищення рівня обізнаності громадян про незадекларовану працю, а також – на донесення об’єктивної інформації працівникам та роботодавцям про переваги офіційного працевлаштування, ризики неформальної зайнятості та види відповідальності за порушення трудового законодавства.

  • Поряд з інспекційною кампанією, яка триває з 01 липня в рамках Національного плану спільних дій щодо зниження рівня незадекларованої праці на 2021 рік, інспектори праці Управління продовжують вести превентивну роботу з роботодавцями та працівниками Тернопільщини, спрямовану, перш за все, на роз’яснення та попередження порушень трудового законодавства, – говорить Віталій Мариновський.

Окрім того, з метою привернення суспільної уваги до проблеми нелегальної зайнятості та максимального інформування працівників та роботодавців про переваги офіційного працевлаштування, зазначена інформаційно-роз’яснювальна робота ведеться через рекламні щити з соціальною рекламою під умовною назвою: «Виходь на світло!», розміщених як на території міста Тернополя, так й на його околицях. Також трансляція соціальних роликів «Виходь на світло!» здійснюється через регіональні засоби масової інформації.

Дізнатися більше про подолання незадекларованої праці в Україні можна на сайті Держпраці

Змінити мову