Аналітична квартальна довідка про роботу із зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Тернопільській області за IІ квартал 2021 року
09 липня 2021Статистичні дані щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою, в порівнянні з показниками за аналогічний період 2020 року
ІI квартал 2020 | ІI квартал 2021 | |
від громадян поштою | 36 | 24 |
від громадян на особистому прийомі | 10 | 20 |
через уповноважену особу | 1 | 0 |
через органи влади: | 23 | 29 |
з них від КМУ | 1 | 0 |
від інших органів, установ, організацій | 44 | 34 |
Всього | 114 | 107 |
із загальної кількості: | ||
Колективних | 3 | 3 |
Повторних | 4 | 10 |
Як свідчать вищезазначені дані таблиці, загальна кількість звернень у ІІ кварталі 2021 року, порівняно з 2020 роком, зменшилась на 7.
Всього, з урахуванням колективних звернень, до Управління Держпраці у Тернопільській області в ІІ кварталі 2021 року звернулось 145 громадян (за аналогічний період 2020 року – 135).
Збільшилась кількість повторних звернень на 6 у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. Причиною повторних звернень у більшості випадків є наявність звернень постійних дописувачів, які не згідні з наданими відповідями та, яким рекомендовано вирішувати порушені в заявах питання у судовому порядку.
Структура звернень за їх видами
IІ квартал 2020 | IІ квартал 2021 | |
заяви клопотання | 112 | 106 |
пропозиції (зауваження) | 0 | 0 |
скарги | 2 | 1 |
Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період
IІ квартал 2020 | IІ квартал 2021 | |
праця і заробітна плата (порушення законодавства про працю в частині оплати праці, неофіційного працевлаштування, неправомірного звільнення, надання відпусток та інших трудових норм. Надання роз’яснень з питань праці) | 91 | 80 |
будівництво та підприємництво (щодо можливих порушень на будівництві) | 0 | 0 |
охорона праці та промислова безпека | 10 | 5 |
інше | 13 | 15 |
Дані за результатами розгляду звернень
ІI квартал 2020 | IІ квартал 2021 | |
вирішено позитивно | 7 | 13 |
дано роз’яснення | 58 | 74 |
звернення, що надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» | 7 | 5 |
звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» | 0 | 0 |
у стадії розгляду станом на 30.06.2021 | 42 | 15 |
звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» | 0 | 0 |
Фахівцями Управлінням здійснювався своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, про результати розгляду яких громадяни були проінформовані у встановлені законодавством терміни. Звернення розглянуті із порушенням встановленого законом терміну відсутні.
Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та забезпечується виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів області та забезпечення виконання вимог законодавства із звернення громадян залишається першочерговим завданням Управління.
Головний спеціаліст з питань
звернення громадян та
доступу до публічної інформації Галина КЛИМЧУК