Про роботу із зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Тернопільській області за 2018 рік
17 січня 2019Упродовж 2018 року фахівцями Управління зареєстровано та розглянуто 511 (747 за аналогічний період 2017 року) звернень громадян. З них: заяв – 496 (687 за 2017 р.), скарг – 15 (66 – за 2017 р.).
65 звернень надійшло від громадян поштою (електронною поштою), 171 звернення подано особисто громадянами в приймальні Управління. Через органи влади до Управління за звітний період надійшло – 66 звернень. Колективних надійшло 20, повторних – 25 звернень.
Всього, з урахуванням колективних звернень, до Управління Держпраці у Тернопільській області в 2018 році звернулось 720 громадян (за 2017 рік – 1501).
Результати аналізу звернень показують, що заявниками порушувались різні питання, чільне місце серед яких займає питання праці і заробітної плати – 455 (693 за 2017 р.). Зокрема, громадяни зверталися з питань невиплати розрахункових коштів при звільненні; з питань звільнення та поновлення на роботі; невиплати заробітної плати; невиплати індексації заробітної плати; щодо неоплати листів з тимчасової втрати працездатності, надання додаткових соціальних відпусток та інших норм трудового законодавства, порушення правил оформлення трудових відносин.
Громадяни також зверталися щодо можливих порушень на будівництві, порушення норм охорони праці та промислової безпеки, охорони здоров’я, діяльності підприємств та установ області.
Фахівцями Управлінням здійснювався своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, про результати розгляду громадяни були проінформовані у встановлені законодавством терміни.
Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та забезпечується виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів області та забезпечення виконання вимог законодавства із звернення громадян залишається першочерговим завданням Управління.