Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Тернопільській області за IV квартал 2021 року
05 січня 2022Статистичні дані щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою, в порівнянні з показниками за аналогічний період 2021 року
ІV квартал 2020 | ІV квартал 2021 | |
від громадян поштою | 16 | 11 |
від громадян на особистому прийомі | 36 | 31 |
через уповноважену особу | 0 | 0 |
через органи влади: | 12 | 17 |
з них від КМУ | 0 | 0 |
від інших органів, установ, організацій | 59 | 44 |
Всього | 123 | 103 |
із загальної кількості: | ||
Колективних | 0 | 7 |
Повторних | 9 | 8 |
Як свідчать вищезазначені дані таблиці, загальна кількість звернень у ІV кварталі 2021 року, в порівнянні із аналогічним періодом 2020 року, зменшилась на 20.
Всього до Управління Держпраці у Тернопільській області в ІV кварталі 2021 року звернулось 103 громадянина (за аналогічний період 2020 року – 123).
Зменшилась кількість повторних звернень на 1 у порівнянні із аналогічним періодом 2020 року. Причиною повторних звернень, у більшості випадків є наявність звернень постійних дописувачів, які не згідні з наданими відповідями та, яким рекомендовано вирішувати порушені в заявах питання у судовому порядку.
Разом з тим збільшилась кількість колективних звернень у 2021 році у порівнянні із аналогічним періодом минулого року. Так, якщо у 2020 році до Управління не надійшло жодного колективного звернення, то у 2021 році – 7.
Структура звернень за їх видами за звітний період
IV квартал 2020 | IV квартал 2021 | |
заяви клопотання | 121 | 102 |
пропозиції (зауваження) | 0 | 0 |
скарги | 2 | 1 |
Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян
IV квартал 2020 | IV квартал 2021 | |
праця і заробітна плата (порушення законодавства про працю в частині оплати праці, неофіційного працевлаштування, неправомірного звільнення, надання відпусток та інших трудових норм. Надання роз’яснень з питань праці) | 106 | 95 |
будівництво та підприємництво (щодо можливих порушень на будівництві) | 0 | 0 |
охорона праці та промислова безпека | 3 | 2 |
охорона здоров’я | 0 | 1 |
інше | 14 | 5 |
Дані за результатами розгляду звернень
IV квартал 2020 | IV квартал 2021 | |
вирішено позитивно | 12 | 16 |
дано роз’яснення | 81 | 69 |
звернення, що надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» | 5 | 2 |
звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» | 0 | 0 |
у стадії розгляду станом на 31.12 | 25 | 16 |
звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» | 0 | 0 |
Громадян пільгових категорій до Управління звернулось 3 особи, які у відповідності до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» розглядались у першочерговому порядку.
Фахівцями Управлінням здійснювався своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, про результати розгляду громадяни були проінформовані у встановлені законодавством терміни.
Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та забезпечується виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів області та забезпечення виконання вимог законодавства із звернення громадян залишається першочерговим завданням Управління.
Головний спеціаліст з питань
звернення громадян та
доступу до публічної інформації Галина КЛИМЧУК