Аналітична довідка про роботу із зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Тернопільській області за I квартал 2022 року
20 квітня 2022Статистичні дані щодо кількості звернень громадян, поданих на особистому прийомі та надісланих поштою, в порівнянні з показниками за аналогічний період 2021 року
I квартал
2021 |
I квартал
2022 |
|
від громадян поштою | 10 | 7 |
від громадян на особистому прийомі | 13 | 16 |
через уповноважену особу | 0 | 0 |
через органи влади: | 15 | 15 |
з них від КМУ | 0 | 0 |
від інших органів, установ, організацій | 88 | 21 |
Всього | 126 | 59 |
із загальної кількості: | ||
Колективних | 2 | 4 |
Повторних | 4 | 1 |
Як свідчать дані вищезазначеної таблиці, загальна кількість звернень за перший квартал 2022 року у порівнянні з першим кварталом 2021 року зменшилась на 67 звернень.
Всього, з урахуванням колективних звернень, до Управління Держпраці у Тернопільській області упродовж І кварталу 2022 року звернулось 59 громадянин (за аналогічний період 2021 року – 126).
Повторних звернень в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року зменшилося на 3 звернення. Причиною повторних звернень, в більшості випадків, є наявність звернень постійних дописувачів, які не згідні з наданими відповідями та, яким рекомендовано вирішувати порушені в заявах питання у судовому порядку. Водночас, колективних звернень в порівнянні з аналогічним періодом 2021 року збільшилося вдвічі.
Структура звернень за їх видами
I квартал 2021 | I квартал
2022 |
|
заяви клопотання | 124 | 57 |
пропозиції (зауваження) | 0 | 0 |
скарги | 2 | 2 |
Основні питання, що порушувались у зверненнях громадян за звітний період
I квартал 2021 | I квартал
2022 |
|
праця і заробітна плата (порушення законодавства про працю в частині оплати праці, неофіційного працевлаштування, неправомірного звільнення, надання відпусток та інших трудових норм. Надання роз’яснень з питань праці) | 112 | 48 |
Діяльність підприємств, установ |
0 | 1 |
охорона праці та промислова безпека | 1 | 1 |
інше | 13 | 9 |
Дані за результатами розгляду звернень
I квартал 2021 | I квартал
2022 |
|
вирішено позитивно | 14 | 4 |
дано роз’яснення | 87 | 51 |
відмовлено в задоволенні | 1 | 0 |
звернення, що надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» | 6 | 4 |
звернення, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» | 1 | 0 |
у стадії розгляду станом на 31.03 | 17 | 0 |
звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» | 0 | 0 |
Громадян пільгових категорій до Управління звернулась 1 особа, звернення якої, відповідності до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», розглянено у першочерговому порядку.
Фахівцями Управлінням здійснювався своєчасний та об’єктивний розгляд звернень, про результати розгляду громадяни були проінформовані у встановлені законодавством терміни.
Управлінням створюються всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та забезпечується виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».
Підвищення ефективності розгляду звернень жителів області та забезпечення виконання вимог законодавства із звернення громадян залишається першочерговим завданням Управління.
Головний спеціаліст з питань звернення громадян
та доступу до публічної інформації Галина КЛИМЧУК